mandag 3. oktober 2011

What is a mother?


Well a mother, a real mother, is the most wonderful person in the world;
She's the angel voice that bids you goodnight, 

kisses your cheek, whispers, "Sleep tight."

The helping hand that guides you along,
whether you're right, whether you're wrong.



Teksten over har jeg hentet fra Peter Pan, som jeg så nylig, igjen. Og saken er at jeg kjenner meg så godt igjen, for akkurat slik er min mamma, the most wonderful person in the world. Den eneste som klarer å roe meg ned når jeg går i fnatt, den eneste som orker å sitte i timevis og høre på vaset mitt. Den personen som aldri, aldri kommer til å gi meg opp, den som alltid forstår meg, selv gjennom hulking og tårer. Ingen kommer noen sinne til å forstå meg som mammaen min og hver eneste dag, uansett avstand, så kjenner jeg at hun er glad i meg. Jeg kan egentlig ikke forestille meg at noen er heldigere enn akkurat meg når det kommer til dette.


Passende og faktisk tilfeldig nok så spiller min kjære samboer Åste nu nettopp sangen "Mama, I love you" av Spice Girls på rommet sitt. Jeg kunne ikke planlagt bedre timing om jeg så ville.


2 kommentarer:

  1. Akk, sjøl om du uten tvil har 1 stk. ekstra wonderful mamma, så må eg sei eg kjenner meg igjen, ass. Vi er fleire heldige; heldigvis.
    (oda!)

    SvarSlett
  2. Indeed. Vi er ganske så heldige båda två!

    SvarSlett