tirsdag 18. oktober 2011

Mimretid.

Jeg lærer mye nyttig på skolen om dagen. For eksempel så har jeg endelig lært meg å bruke officepakken som ligger på min lille blå*. Hvem kunne ane at det er så mange spennende programmer i en bitte liten pakke. Uansett - jeg har lært meg å redigere iphonefilmene mine. Så her kommer da (ett halvt år for sent, men samme det) kanskje ett av de fineste øyeblikkene fra Oda og Bjørg sin Berlintur våren 2011. Filming i særklasse.




* min lille blå: en blå, asus miniPC.


3 kommentarer:

  1. Åh, nå kjente jeg et stort Bjørg Marie-savn, har lyst til å sitte på kafé og skravle med deg i timesvis...

    SvarSlett
  2. I lige måde kjære. det må vi få til snart<3

    SvarSlett
  3. Bjørgis og Berlin i mitt hjerte, altså. Som sagt, takk for påminnelsen, det her var så utrulig koselig!
    Klem fra Oda

    SvarSlett