søndag 12. juni 2011

Søndagsblues søker kaospilot.

Forvirret jente, 22 år. Ubesluttsom, surrete, full av anger men stort sett med godt humør søker kaospilot til å rydde opp i livet sitt, og gjerne rommet. Jeg har en evne til å rote til i mitt eget liv. Det er jo ikke kaos nok fra før av, så jeg tenkte jeg skulle gjøre det enda litt mer flokete her. I dag gikk jeg tur med mamma. Jeg er veldig glad i mammaen min. Hun er en flott dame. Jeg roter alltid til alt, sa jeg. Det er sånn det skal være nå, sa mamma. Men jeg gjør så mye dumt, sa jeg. Det viktigste er at du lærer til neste gang vennen, sa mamma. Men jeg lærer jo ALDRI, sa jeg. 

Mamma lo og klappet meg på hodet og da føltes det ikke så ille lenger. Takk gud for late søndager, kjærlige mammaer, gode venner og Disney-filmer som gir oss alt for store forventninger til kjærligheten. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar