onsdag 8. juni 2011

Med åpne kort.

I dag drakk jeg kaffe med Håkon. Jeg liker Håkon godt, han er fin. Vi satt ute på Evita mens regnet hamret på markisen. Men solen skinte og, det var deilig. Sommerfuglene er der fortsatt. Vi snakket om mennesker. Og som jeg har sagt før så finner jeg mennesker veldig forvirrende. Spesielt menn.

Vi snakket og drakk kaffe, vel, det er ikke helt sant. Håkon drakk is-te. Vi snakket om å spille spill og at dette er noe mennesker ofte gjør. Hvorfor er det sånn? Hvorfor er ikke alle bare ærlige og sier hva de mener. Er det fordi vi er redd for å bli såret eller såre andre? Håkon nevnte noe om å spille med åpne kort og dette er jeg spesielt glad i. I livet altså, definitivt ikke i poker. Jeg lurer på om det er slik at folk som er gode i poker også er gode på å spille spill i det virkelige liv.

Jeg vet ikke, men jeg vet jo heller ikke spesielt mye generelt. Det jeg imidlertid vet er at jeg foretrekker at folk spiller med åpne kort i forhold til meg, og at jeg prøver å gjøre det i forhold til andre.

2 kommentarer:

  1. Så mange fine ord du gir oss fortiden. Jeg liker det.
    :)

    SvarSlett
  2. så koselig å høre, og så kos at du følger med<3 det kommer mer.. fortløpende.

    SvarSlett