tirsdag 17. januar 2012

Nytt og bedre liv

Siden jeg har bestemt meg for å bli et nytt og bedre menneske (ironiske hermetegn). Så har jeg besluttet å ta en opprensking i klær og sko, fordi jeg har hørt at folk som er "nye og bedre mennesker" ikke er så opptatt av nettopp klær, sko, religion og politikk og sånn. Eller? Uansett, i den anledning legger jeg ut noen fotografier av sko og slikt som jeg kunne tenke meg å gi bort, eller selge for en rimelig penge (helst en stor og blank en). Om noen er interessert, let me know.

Første del av Bjørgs "ryddeoppilivetsitt" loppemarked: sko. Og bare så det er sagt, så er det ikke det at jeg ikke er glad i de, det er bare det at vår tid sammen er kommet til sin slutt.

HAHA, jeg har blitt en sånn jente som blogger om sko. Livets ironi azz.








 

4 kommentarer:

  1. Meen du, hva slags størrelse er de i?

    SvarSlett
  2. Å hoppe tau er slitsomt! Men wordfeude? Ja?

    By the way: jeg liker deg så godt som du er!

    SvarSlett
  3. Dersom dine deilige svarte pumps skulle komme på denne lista, så kan du anse dem som solgt. Jeg har bestemt at dere ikke har noen fremtid sammen.

    SvarSlett
  4. YO!

    De er stort sett i str 38/39 skatt<3

    JA Karro, hoppe tau er slitsomt. Jeg føler at det derfor er ett godt bilde på hvor lite jeg ønsker å være voksen<3

    Hvilke pumps er det du sikter til kjære Lone? For om det er de jeg tror du mener så er de dine<3

    SvarSlett