onsdag 18. januar 2012

Jeg skulle ønske at livet var som en film. Noen ganger, når det kommer en fin sang i spillelisten mens jeg sitter på trikken tar jeg faktisk meg selv i å sitte å tenke - denne sangen hadde bare passet så sykt bra om jeg hadde hatt hjertesorg i filmen om livet mitt. Men alle gjør da det, eller ? Uansett, noen ganger føles bare livet så jævlig monotont og kjedelig at det er nesten slik at jeg vurderer å hoppe av et høyt hus og brekke benet, bare for at det skal skje noe liksom. Vi blir overlesset med alle disse håpløse inntrykkene fra film, TV og andre medier om alle andre sine fantastiske liv at vi føler at vårt eget bare er fullstendig bortkastet.

Her om dagen så jeg forsiden på ett eller annet tullete magasin hvor det sto "Vær den beste deg du kan være" eller noe sånt fjas. HVEM ELLERS tror de at jeg prøver å være da? Det er ikke som jeg våkner opp hver morgen og tenker; i dag skal jeg være middelmådige Bjørg. Vi gjør så godt vi kan, og det får søren meg være bra nok.

Takk for meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar