tirsdag 10. januar 2012

Nytt år, nytt håp?

Det er alltid visse forhåpninger, ønsker og målsettinger når man går inn i et nytt år. Dette året skal jeg, eller vil jeg eller mener jeg eller tenker jeg eller føler jeg. Det blir nesten for mye, man setter seg alle disse målene som man vet at man ikke kommer til å nå. Tar seg vann over hodet og begynner fort å drukne i det. SÅ, tradisjonen tro skal jeg også gjøre den samme feilen som så mange år tidligere:
Tam ta da tam, mine NYTTÅRSFORSETTER.

1. Jeg, Bjørg, skal ikke kjøpe ett eneste nytt plagg før i alle fall 01.06.2012.
2. Jeg skal være flinkere å skrive innlegg.
3. Jeg skal spare penger.
4. Jeg SKAL til Berlin igjen i år.
5. Jeg skal prioritere bedre.
6. Jeg skal stole på meg selv.

Det er sikkert flere, men det er de jeg kommer på i skrivende øyeblikk. Ønsk meg lykke til!

Godt nytt år til alle og en hver.

1 kommentar: