mandag 16. januar 2012

JEG sitter på skolen. Jobber jeg med skolearbeid? NEI. I steden sitter jeg å klager (til meg selv, da en må være stille på datarommet) over at jeg har ALT for mye å gjøre, vondt i tanna (som nettopp har fått seg en splitter ny fylling) og tenker på alle de tingene jeg skulle ha fått gjort i helgen. SÅ hva gjorde jeg i helgen? Absolutt INGENverdensTING. Nå tenker dere helt sikkert, "gud, dette er jo verdens kjedeligste blogg", og vet dere hva? DET er helt korrekt. Jeg er ganske kjedelig, egentlig så er jeg litt sånn som Seinfeld, jeg er showet om absolutt ingenting. Eller i alle fall bloggen om ingenting.

Saken er nemlig den at hadde jeg gått inn for å lede en ekstraordinær-superduper-cool-dame livsstil, så hadde jo sikkert det vært mulig. Corckyness aside. MEN hvem er det som egentlig har tid til det da? Hvem er alle disse menneskene som har tid til å ta bilde av seg selv og alle de nye skoene sine i fra tretten forskjellige vinkler?  JO, det skal jeg fortelle dere. Det er de samme folka som aldri har måtte jobbe en dag i sitt liv, som får alt servert på gullfat og som på grunn av riktig etternavn, status eller familieøkonomi har tid til å holde på med slikt. Jeg er fullt klar over at det er noe dobbeltmoralskt å "disse" blogging på en blogg. Men jeg velger å se på det som sunn kritikk, i alle fall akkurat nå. Og om jeg ombestemmer meg finnes det alltids en "delete post" knapp. Akk, hadde det bare vært en sånn i det virkelige liv og.

Takk for meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar