mandag 29. august 2011

Jeg liker ikke endeløst, grått regnvær.
Jeg liker ikke fulle trikker og busser.
Jeg liker ikke støvler med hull i. 
Jeg liker ikke når folk danner seg meninger om hvem jeg er uten å egentlig kjenne meg.
Jeg liker ikke når folk dømmer andre kun på grunnlag av hvilket parti de stemmer eller hva de tror på.

Men jeg liker godt når solen titter frem etter en skikkelig regnskur.
Jeg liker høstlukt og NYE støvler.
Jeg liker Johnny og June.
Jeg liker Brutus.
Jeg liker nye fotoapps på telefonen min.
Jeg liker søte kommentarer fra fineste Karoline.
Jeg liker at jeg liker studiet mitt.
Og jeg liker veldig godt de fantastiske, sterke, flotte vennene mine.



2 kommentarer:

  1. vet du hva jeg liker? Deg! OG at vi studerer sammen.

    SvarSlett
  2. Nå skulle jeg ønske jeg hadde en like-knapp på bloggen. Du er finfinest<3

    SvarSlett