mandag 8. august 2011

Wednesday morning 3 AM

Jeg vet det er tirsdag. Men jeg har nettopp gjenoppdaget Simon & Garfunkel og det føles ganske så fint. Det er mye som skjer, i mitt liv, i alle sine liv. For min del er det begynnelsen på noe nytt, men noe nytt som føles så utrolig riktig og i den forstand så veldig trygt. Likevel så er det så vanskelig å gi slipp på det som var, det som føltes så riktig akkurat der og da. Men tiden er kommet for å være sterk og tøff, tiden er kommet for å hoppe i det. Jeg har aldri vært tøff og sterk før og om jeg har blitt oppfattet som det så er det i så fall bare takket være tre år på dramalinja. Ikke at det var så meget å skryte av. Mehe. Uansett, jeg er klar for noe nytt og har lyse, håpefulle tanker for tiden som kommer. Kryss fingrene for meg.

Åh, og hør på Wednesday morning 3 am med Simon & Garfunkel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar