mandag 22. august 2011

Du vet at du har begynt på kunst og håndverks bachelor når du står med nesa dypt begravet i en haug med plastposer som du skal bruke til å lage ett produkt som du kun får benytte brukte materialer til. Jadda. Så det er det jeg skal holde på med de neste to ukene. Lage noe nytt ut av søppel. Og oppgavens navn - TRASH. Så det så. Men både gøy og utfordrende er det og selv om det bare er mandag på min andre uke ved HiOA så har jeg allerede lært meg noe nytt. Hvem visste at det er mulig å stryke plast? I alle fall ikke jeg. Men etter å ha tilbrakt det siste året med å stryke x antall perlebrett burde tanken kanskje ha slått meg noe tidligere. Uansett, stryke plast, ganske gøy, skolestart, ikke så aller verst, alkoholforbruk etter fadderuke, i alle fall stabil.

2 kommentarer:

  1. Hoho, jeg digger det! Hurra for at det går an å stryke plastposer, skolestart, fadderuke, søppel og for deg! Nuss

    SvarSlett