mandag 5. september 2011



- There's a difference between like and love. Because, I like my Skechers, but I love my Prada backpack.
- But I love my Skechers.
- That's because you don't have a Prada backpack.


(10 things I hate about you)


Man skulle jo gjerne ønske at det var så enkelt. Men det er det altså ikke. Noen ganger så føler jeg at alt dette er så forvirrende at det lureste hadde vært å bare gi opp på hele greia. Men romantisk og overeksponert til amerikansk kjærleiksfilm som jeg er, så klynger jeg meg fast til ideen om at en eller annen gang kommer brikkene på plass. Og da kommer jeg til å forstå alt sammen. Jeg tror virkelig ikke at det hadde vært mulig å lage så mye vidunderlig musikk, kunst og film om noe som ikke eksisterer. I mellomtiden, her kommer en liten oppsummering av ting jeg virkelig elsker. Og noen som jeg "bare" liker.


Jeg elsker:
Barbra Streisand
Blåbærpai
Loppemarked
Familie
Melk
Å se god film
Vennene mine
Disney


Jeg liker:
Å bo i kollektiv
Å lese bøker
Spotify
Å bake/lage pai (true story)
Pixar
Rødvin
Å skrive blogg (og å finne ut at noen faktisk leser den)
At jeg trives på skolen


Men mest av alt så elsker jeg å skrive lister, det er umåtelig tilfredsstillende. 

3 kommentarer:

  1. jeg vurderer nesten å blogge igjen. Er jo ganske hyggelig. Liker å lese din ihvertfall.

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg til å komme på besøk å få servert din herlige pai. Det går hvert fall rykter om at den er både selvoppfunnet og god;)

    SvarSlett