mandag 20. februar 2012

Noen mennesker er man så glad i at man aldri kunne se for seg eller i det hele tatt forestille seg å leve uten. For meg er det mange mennesker, men mest av alt familien min. Min familie er ikke spesielt stor, men den er varm, god og kjærlig. Rett før jul ble jeg smertefullt klar over at livet ikke er evig og at menneskene rundt oss ikke alltid kommer til å være der. Mitt liv kan vel og merke spinne rundt min akse, men det betyr ikke nødvendigvis at livene til de jeg bryr meg om gjør det. Dette er naturligvis noe man vet, men samtidig er det gjerne slik at man ikke tenker over det. Man er så bortskjemt med at de alltid har vært der, og derfor selvfølgelig skal fortsette å være nettopp det. Men vi kan ikke kontrollere alt. Og jeg antar det aller viktigste er å vise at man er glad i hverandre, at man stiller opp og at man håper. Håp er viktig, håp og kjærlighet. Kjærlighet er også viktig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar