onsdag 8. desember 2010

7 Desember


Jeg har kommet til den konklusjon at i en ellers kald, grå og noe platt hverdag må man selv ta ansvar for å finne de vakre detaljene. Så på vei hjem fra jobb i går gjorde jeg nettopp det. Stoppet opp ett tilfeldig sted på veien og så meg rundt. Dette er det jeg fant.

(Kameraet på min iphone er ikke helt ideelt for å ta bilder etter mørkets frembrudd, men håper det ser nogenlunde ut)





Tidligere denne vakre desemberdagen kom Oda innom og vi fortsatte vår nye frokosttradisjon<3

Juleappelsiner. Til mitt forsvar så hadde de ikke nelliker på næbutikken.

Oda <3

Det nyeste tilskudd til min lille familie, kosehunden Brutus. (Det er jul, da er det lov å være ekstra barnslig.)

Soundtrack for dagen - Winter winds - Mumford and sons



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar